eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w świetle ustawy (długie) › Re: Wspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w ?wietle ustawy (d?ugie)
  • Data: 2005-12-03 18:45:26
    Temat: Re: Wspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w ?wietle ustawy (d?ugie)
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik SG napisał:

    > Czy możecie mi coś jeszcze doradzić, albo wyrazić własne zdanie nt.
    > przyjętej przeze mnie argumentacji ?

    8. Sposób opodatkowania, o którym mowa w ust. 2 i 4, nie ma zastosowania
    w sytuacji, gdy chociażby do jednego z małżonków, osoby samotnie
    wychowującej dzieci lub do jej dziecka mają zastosowanie przepisy art.
    30c lub ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym.

    Ustawa (o pdof) nie mówi nic o żadnym prowadzeniu działalności. Mówi o
    zastosowaniu przepisów. Jeśli sens powyższego przepisu był w
    kwestionowanym okresie taki sam to stoisz na z góry przegranej pozycji.

    pzdr

    Tomek

    Znow swieta?
    Kliknij po kredyt gotowkowy i zostan Prawdziwym Sw. Mikolajem!
    >>> http://link.interia.pl/f18e7