eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w świetle ustawy (długie) › Re: Wspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w ?wietle ustawy (d3ugie)
  • Data: 2005-12-09 23:59:09
    Temat: Re: Wspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w ?wietle ustawy (d3ugie)
    Od: "SG" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0512081637400.1784@athlon...
    > On Thu, 8 Dec 2005, cef wrote:

    > Teraz odniosę się do poprzedniego postu Sławka :) (żeby
    [ciach]

    > Tak, mam na myśli sprzedaż ST po zakończeniu DG
    > (mimo "nieprowadzenia" zaliczone do "przychodów z DG"
    > i *podlega* pod wybrany sposób opodatkowania).

    Tak, ale zauwaz że są to jakieś przychody, a nie jak w przypadku
    mojej żony BRAK przychodówi BRAK DZIAŁALNOŚCI.
    BRAK przychodów nie podlega opodatkowaniu :)

    Ja uważam że z zaspisówz ustwach, które cytowałem w poprzednich
    postach wynika to że mogłem rozlicztć się z żoną bo ona nie prowadziła
    działalności. Uparty jestem :)

    Dziś wysłałem zażalenie na postanowienie US, z takim własnie wywodem.
    Zgodnie z radą cef'a (za którą 100krotne dzięki) poszperałem trochę
    i wynalazlem wyrok Sądu Najwyższego, SN II UKN 692/99 OSNP 2002/5/124
    potwierdzający stanowsko że wpis do ewidencji to nie działalność.

    Zobaczymy co Izba Skarbowa na to :)

    Tak czy owak - dzięki wszystkim za dyskusję - na pewno mi pomogła.
    Nie omieszkam napisać jak się sprawa skończyła jak dostanę odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Sławek