eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w świetle ustawy (długie) › Re: Wspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w ?wietle ustawy (d3ugie)
  • Data: 2005-12-08 09:33:35
    Temat: Re: Wspolne rozliczenia roczne i prowadzenie DG w ?wietle ustawy (d3ugie)
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jasny i logiczny cišg, to jest właœnie wtedy, że jak nie ma czegoœ
    > w ustawie, to znaczy, że tego nie ma.
    > Z ustaw zatem wynika, że żona prowadziła działalnoœć.
    > W drugim etapie wycišgnš Ci ustawę o statystyce publicznej
    > i stwierdzš, że żona nie powiadomiła GUS o żadnych zmianach.

    Nie koniecznie masz rację. To że nie ma w ustawie słowa "zawiesza" to nie
    znaczy że nie wiadomo co to słowo oznacza. A wśród wielu jego znaczneń
    na pewno nie występuje takie "kontynuuje dalej wykonywanie czynności".
    Ani żedne o podobnym charakterze.
    Jeśli więc informuję urząd że zawieszam działalność to informuję że w
    powstrzymam się od wykonywana jakiejś działalności, że nie będę jej dealej
    wykonywał. Niezależnie od tego czy użyto tego slówka w ustawie.
    Czy żeby to stwierdzić to musi się prof. Bralczyk czy Miodek wypowiedzieć ?

    > Zawsze ktoœ pierwszy musi przekonać
    > sšd, że przepisy można interpretować inaczej.

    Dzięki za słowa otuchy :)

    Pozdrawiam,
    Sławek