  • Data: 2010-03-30 18:29:21
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    s_13 wrote:
    > nie ma umów - poszła zaliczka (a napewno "odeszła" od dochodu:-)) -
    > nie ma pitu - jest problem, i to ta druga część jest powodem, dla
    > którego zacząłem udzielać się w tym wątku, pierwsza tylko dla
    > informacji, ale tym się nie zajmuj...

    wiec ci napisalem co masz zrobic na samym poczatku

    1 marca polecony do firmy gdzie jest pit.
    Dwa tygodnie pozniej polecony do US ze firma nie wie gdzie jest twoj pit.
    Do konca kwietnia zeznanie podatkowe z wyliczeniami szacunkwymi (chocby
    z głowy) i pismem do US skad sie wziely wyliczenia. I podatek do zapłaty.
    Jak US potwierdzi w jakiej wysokosci zaliczki wpłynęly lub firma przysle
    pit-11 bedziesz mial prawo zrobic korekte, odzyskac nadpłacony podatek,
    a od firmy ściągnąć koszty i odsetki.

    paniał?