eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdsyłać - nie odsyłać?Re: Odsyłać - nie odsyłać?
  • Data: 2010-03-30 19:09:35
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    s_13 wrote:
    >> 1 marca polecony do firmy gdzie jest pit.
    >> Dwa tygodnie pozniej polecony do US ze firma nie wie gdzie jest twoj pit.
    >> Do konca kwietnia zeznanie podatkowe z wyliczeniami szacunkwymi (chocby
    >> z głowy) i pismem do US skad sie wziely wyliczenia. I podatek do zapłaty.
    >> Jak US potwierdzi w jakiej wysokosci zaliczki wpłynęly lub firma przysle
    >> pit-11 bedziesz mial prawo zrobic korekte, odzyskac nadpłacony podatek,
    >> a od firmy ściągnąć koszty i odsetki.
    >>
    >> paniał?
    >
    > też jest to metoda, z tym że trochę podwójnego ubezpieczania d...y,
    > niestety ekstra płatnego :-)
    > dalej stoję przy tym, że jeśli nie ma żadnych papierów, to firma się
    > wypnie, urzędnik firmie nic nie udowodni, a ja zapłacę dwa razy...
    > no chyba, ze US, po zastosowaniu przeze mnie twojej metody i po próbie
    > udowodnienia firmie, że transakcja jednak była, jakimś cudem wyrwie od
    > niej tę kasę i ukara winnego (nie wiem doprawdy jak to zrobi, bo chyba
    > tylko żywym ogniem przypalając), grzecznie odda mi zapłacony prze ze
    > mnie na wstępie dobrowolnie podatek. Ale daję głowę, że tak się nie
    > stanie, US dostanie swoje ode mnie i rachunek się zgadza :-), a mnie
    > zostawi samego w walce z firmą o ukradzione z mojego wynagrodzenia
    > pieniądze... dziękuję...
    >

    rób jak chcesz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1