  • Data: 2010-03-30 18:47:08
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1 marca polecony do firmy gdzie jest pit.
    > Dwa tygodnie pozniej polecony  do US ze firma nie wie gdzie jest twoj pit.
    > Do konca kwietnia zeznanie podatkowe z wyliczeniami szacunkwymi (chocby
    > z głowy) i pismem do US skad sie wziely wyliczenia. I podatek do zapłaty.
    > Jak US potwierdzi w jakiej wysokosci zaliczki wpłynęly lub firma przysle
    > pit-11 bedziesz mial prawo zrobic korekte, odzyskac nadpłacony podatek,
    > a od firmy ściągnąć koszty i odsetki.
    >
    > paniał?

    też jest to metoda, z tym że trochę podwójnego ubezpieczania d...y,
    niestety ekstra płatnego :-)
    dalej stoję przy tym, że jeśli nie ma żadnych papierów, to firma się
    wypnie, urzędnik firmie nic nie udowodni, a ja zapłacę dwa razy...
    no chyba, ze US, po zastosowaniu przeze mnie twojej metody i po próbie
    udowodnienia firmie, że transakcja jednak była, jakimś cudem wyrwie od
    niej tę kasę i ukara winnego (nie wiem doprawdy jak to zrobi, bo chyba
    tylko żywym ogniem przypalając), grzecznie odda mi zapłacony prze ze
    mnie na wstępie dobrowolnie podatek. Ale daję głowę, że tak się nie
    stanie, US dostanie swoje ode mnie i rachunek się zgadza :-), a mnie
    zostawi samego w walce z firmą o ukradzione z mojego wynagrodzenia
    pieniądze... dziękuję...

    pozdrawiam
    s_13