  • Data: 2010-03-31 20:35:05
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Mar 2010, s_13 wrote:

    [...komuś...]

    > ty chyba nie znasz realiów, zapytaj w tej swojej firmie, czy z umowami
    > o dzieło tez robią tak jak trzeba (dwa egzemplarze, podpisy przed
    > wykonaniem dzieła,

    Umówmy się że różnie bywa :|, ale to bywa trzeciorzędne

    > potem rachunek od wykonawcy)

    No to zaraz - wystawiasz, czy nie wystawiasz?

    Idzie o *rachunek*, całą resztę pomińmy.

    > no tak: podaj dane, to jutro wyślę ci nic nie mówiący przelewik tak na
    > 1500 :-), za dwa lata złożę donosik do twojego US

    Jak przedpiśca ma trochę oleju w głowie, to albo będziesz miał swoje
    pieniądze wcześniej z powrotem, albo mocno się zdziwisz, dostając
    informację że czekają w depozycie sądowym na prawowotego właściciela,
    tyle, że niecałe (depozyt jest zdaje się usługą odpłatną, zgodnie
    z KC :)).
    No i (jeśli się postarałeś, aby zwrócenie pieniędzy nie było łatwe,
    proste i przyjemne z okazji podania konta nadawcy) odpalasz 10% pierwotnej
    kwoty, tak na mój gust (za "omyłkowe" raczej się nie należy, ale jeśli
    "się znalazły i nie wiadomo czyje"...)

    > że zarobiłeś u mnie
    > i nie opodatkowałeś się, już możesz kupować lustro, jesteś
    > ugotowany... :-)

    Chyba tak Ci się tylko wydaje :D
    Czytałeś kiedy rozdział III Kodeksu cywilnego?

    pzdr, Gotfryd