  • Data: 2010-03-31 08:38:52
    Temat: Re: Odsyłać - nie odsyłać?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31-03-2010 o 10:04:04 s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

    > czas - jak najbardziej, nawet w umowie mam, że wykonuję to u siebie w
    > studio, na własnym sprzęcie i w terminie do...

    I tu masz ryzyko gospodarcze.

    > ad3. ryzyko gospodarcze też leży po stronie zamawiającego, on
    > pozyskuje klienta i sprzedaje reklamy, ja realizuję nagranie, dostaję
    > kasę i nie interesuje mnie co się z tym potem dzieje, czy idzie do
    > emisji czy nie, czy klient płaci czy nie (robiłem sporo nagrań, które
    > finalnie poszły do kosza, ale wynagrodzenie dostałem)

    j.w.

    > więc powiedz mi czy dalej nie widzisz spełnionych warunków, a ja ci
    > powiem czy powinieneś udać się do okulisty... :-)
    > BTW składając o interpretacje w US też nie pytałem hipotetycznie,
    > tylko przedstawiłem faktyczny stan, swoją wersję, załączyłem nawet
    > przykładowych umów i zapytałem, czy urząd się z tym zgadza...
    > zobaczył, czego ty nie widzisz i zgodził się :-)

    Dobrze że masz na to interpretację, mam nadzieję że to studio też w niej
    jest
    - jeśli tak to pewnie faktycznie możesz spać spokojnie, chociaż dla mnie
    to dziwna
    sprawa bo na sip-ie jest sporo interpretacji odnośnie kierowców, które
    potwierdzają
    że własny sprzęt to jest dobra droga do uznania za dg.

    --
    Tomek