  • Data: 2004-03-10 23:59:28
    Temat: Re: stara prywatna drukarka a DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Mar 2004, Aisa_prw wrote:

    >+ > Wiem, że to niezbyt odpowiednie porównanie,
    >+ > ale czy jak uwzględnia się w kosztach
    >+ > bilet PKP, to trzeba zaraz amortyzować pociąg?
    >+
    >+ No trochę dziwne, bo muszę jakoś udokumentować ze mam drukarkę którą
    >+ wykorzystuję do DG a samymi tuszami to mogę (i to niebardzo) opaprać ściany,
    >+ więc i US by mi je mógł wywalić z kosztów - bo po co tusze skoro nie masz
    >+ drukarki,

    No dobrze. Co w takim razie z zaliczaniem w KUP paliwa z samochodu
    "nie wciągniętego do majątku DG" ?

    >+ a jeśli masz prywatną to moze drukujesz ... "różne rzeczy" ... a nie np.
    >+ fv?

    To z firmową też możesz :)

    >+ i masz ją w domu a nie w biurze?

    To *mógłby* być problem. Niezależnie czy drukarka jest "firmowa"
    czy "osobista" fakt "niezuzasadnionego pobytu *tonera* (!) poza
    firmą" jest IMO podstawą do wywalenia go z KUP.

    >+ a jesli biuro w domu to już 100% wątpliwości.

    Ja tak mam. Zastrzegam iż "każdy odpowiada za siebie" a US kosztów
    mi nie kontrolował. Niemniej... wpisałem kiedyś w KUP toner do "osobistej"
    drukarki jak już zeznałem :)
    Jest "w miejscu prowadzenia" ?

    >+ Więc moze znasz inny prostrzy sposób wciągnięcia jej do firmy?

    ...do ST ? I wszyscy zadowoleni :) ?
    Albo *uznać* za "majątek w DG" bez wpisywania do EST.
    Ale wtedy *nie jest* to (wartość drukarki !) KUP (IMO oczywiście).
    No i dopuszczalny (dla <1500 zł) jest wobec tego taki stan, że...
    że nigdzie nie wpisujesz tego faktu, a jak rozumiem z tego powodu
    bedziesz chora :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)