  • Data: 2004-03-12 11:55:00
    Temat: Re: stara prywatna drukarka a DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Mar 2004, latet wrote:
    [...]
    >+ 1. czy tak samo bedzie z czesniami wymienianymi np, dysk-->dysk?
    >+ (sądzę, że tak)

    Zdecydowanie tak a nawet lepiej. "zwykły remont" (czyli nie
    powodujący "znaczącego podniesienia użyteczności") jest
    kosztem ZAWSZE :)

> [...]
    >+ z nim (na początku) stały się ŚT? Przez "pozbyć" rozumiem
    >+ inne formy zniknięcia niż sprzedaż - np. awaria, lub po prostu
    >+ odłożenie do szuflady po wymianie na część nowszą?
    >+ Czy jeśli zamarzy mi się wymiana ngrywarki CD na nowszą,
    >+ a na starej nie chcę sprzedać, tylko trzymać w rezerwie,
    >+ to czy bede musiał pisać jeskieś durne i fikcyjne protokoły
    >+ zniszczenia, aby mieć prawo zakupu nowej częsci?
    >+ A jesli caly, caliem nowy komp bede kiedyś chcial kupić
    >+ na firmę, a stare częsci wykrozystać rozne, lub porozdawać,
    >+ to tez będę musiał kombinować z dziwnymi protokołami?

    Ale tu nie ma różnicy między odkładaną na półkę nagrywarką
    kupioną "do ST" czy "do PCta na wyposażeniu" :)
    W obu przypadkach trzeba najpierw wyciągnąć ową f-rę ze stosu
    (wcale nie mówię iż kontrola tego nie zrobi :)) i spytać "a co
    się z tym stało ?") :)

    >+ 3. co do kupowanych nowych czesci <3500. OK, idę w KUP,
    >+ to jest jasne i przyjemne. Ale czy mimo to, nie wiążą się
    >+ w jakiś inny sposob (nie finansowy) ze ŚT, do którego
    >+ fizycznie są podłączone? Znów mam tu na mysli swobodę
    >+ wymiany w przyszłosci (powiedzmy, ze czesci <1500zł).

    J.w. - nie widzę różnicy. W jednym i drugim przypadku "części"
    nie są ewidencjonowane. W jednym i drugim masz mieć opis na
    fakturze co "z tym dingsem" zrobiłeś. W jednym i drugim musisz
    umieć racjonalnie wytłumaczyć gdzie owa nagrywarka wyparowała :)
    Krótko mówiąc: jak planujesz spisać protokół - to bez różnicy
    czy dla 1. czy 2. przypadku...

    [...]
    >+ Choć wlasnie mam kupować opony letnie i aż się boję spytać,
    >+ ale spytam, na czym w koncu stanęły dawne dyskusje na temat opon?
    >+ Kupuję nie jako fanaberię - stare letnie sie starły i zostały wyrzucone....

    No to "zwykłe zużycie" i wymiana. Jak dla mnie - w koszt bez
    namysłu !

    >+ ale oczywiscie nie sporządziłem żadnego Protokołu Wyłysienia....

    Zaraz wyłysiejesz :> (ty !)
    A poważniej - to na fakturze (odwrocie) wpisując "do użytku
    wewnętrzeego" zapisałbym szczegółowo "wymiana starych, zużytych
    w stopniu wymagającym wymiany". I tyle..

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)