  • Data: 2004-03-11 12:33:10
    Temat: Re: stara prywatna drukarka a DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Mar 2004, latet wrote:
    [...]
    >+ i tak wciągnąłem
    >+ stary prywatny komp jednorazowo w KUP (800 zł),
    >+ a nie do ŚT. Dlaczego? Ano poto, aby uniknąc potem
    >+ bujania się z ulepszaniem/nie-ulepszaniem, zeby każdą
    >+ potem zakupioną część normalnie wliczac w KUP.

    Poprotestuję :)
    Weź ty i się zastanów.
    Jak kupujesz "część lub element peryferyjny" o wartości
    mniejszej od 3500 zł to to NIE JEST ulepszenie !!
    A jak zakupisz coś o wartości jednostkowej >3500 zł
    do "nieśrodka trwałego" to DOPIERO masz problem jak
    zjeść tę żabę :[
    Kupujesz HDD, nagrywarkę DVD, skaner - wszystko w KUP.
    Przypomnę iż moim zdaniem literalna interpretacja zapisu
    o ulepszeniu *zakazuje* robienia "ulepszenia" przy zakupach
    elementów do 3,5 kzł.

    >+ Zrobilem tak, bo wiem, ze masa ludzi tak robi (i masa
    >+ ksiegowych tak doradza). Cóż, moze pożałuję tego
    >+ pewnego dnia....

    ...no właśnie, po co "kombinować" z uproszczeniem sobie
    wpisu ? :) Bo w zakresie "dokupowania" to IMHO *nic* sobie
    nie 'uprościłeś' !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)