  • Data: 2004-03-13 00:28:07
    Temat: Re: stara prywatna drukarka a DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Mar 2004, latet wrote:

    >+ > Ale tu nie ma różnicy między odkładaną na półkę nagrywarką
    >+ > kupioną "do ST" czy "do PCta na wyposażeniu" :)
    [...]
    >+ No dobrze, rozwiales juz 99% moich watpliwosci,
    >+ została ostatnia - wyparowanie.
    >+
    >+ Załóżmy modelowo, ze nie chcę nic "kombinować",
    >+ ze sprzet (część) naprawde się zespuł lub po prostu zestarzał.
    >+
    >+ Czy mam obowiązek oddania do naprawy gwarancyjnej

    Hm... JEŚLIBY był NA GWARANCJI... no to twierdzenie o *konieczności*
    wyrzucenie nie ma miejsca :], poproszę o inną propozycję !

    >+ Pewnie w wiekszosci przypadkow drobnego sprzetu tak sie
    >+ robi i nikt sie nie czepia, ale... no wlasnie - kiedy zaczynaja sie schody?

    Sądzę:
    [...]
    >+ bo skoro ich nie sprzedalem, to musze je mieć?
    >+ Jesli tak, to sensowniej jest je uznać za zepsute....
    >+ No, ale i tutaj chyba są jakieś granice rozsądku i tolerancji
    >+ kontrolerów...?

    ...że to jest właściwe podejście. Ewentualny sąd tez będzie
    miał "granice", jak na mój gust :)

    >+ Czy mozliwa jest hipotetyczna sytaucja, ze konroler przeczepia
    >+ się, że wymienilem Pentium II na Pentium IV, bo jego zdaniem
    >+ do wypisywania faktur i, powiedzmy, robienia tlumaczen testkow,
    >+ wystarcza Pentium II? No wiem, ze paranoya,

    Eh... nawet artukułu z sąsiedniego wątku (tj tam powołanego)
    nie chce się mu przeczytać, LEŃ !
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_z_040311/
    firma_z_a_7.html
    ++++
    Sšd stwierdził, że "z ustawy nie wynika zakaz ponoszenia większego wydatku
    w sytuacji, gdy w celu uzyskania konkretnego przychodu strona mogła
    ograniczyć się do wydatku znacznie niższego".
    ----

    >+ ale przeciez
    >+ nie jest tak, ze wolno wszystko (wpsiać w koszt),
    >+ wiec gdzies lezy grancia i nie bardzo ją czuję....

    W rzeczonym artykule znajdziesz :)
    Czytaj nim zniknie !

    >+ to go tam wpisze, aby spac spokojniej. Wiem tez,
    >+ ze dzieki temu bedzie mniejszy problem przy ew. zaknieciu
    >+ dzialanosci, bo nic nie trzeba robić.
    >+ Wiem, ze trzeba cos robic ze sprzetem w EW.
    >+ A ze sprzetem <1500 zl też nic?

    Od tego roku też nic. Poprzednio podlegał remanentowi.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)