  • Data: 2004-03-11 06:43:22
    Temat: Re: stara prywatna drukarka a DG
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aisa_prw" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c2o3hd$iqn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No trochę dziwne, bo muszę jakoś udokumentować ze mam drukarkę którą
    > wykorzystuję do DG a samymi tuszami to mogę (i to niebardzo) opaprać
    ściany,
    > więc i US by mi je mógł wywalić z kosztów - bo po co tusze skoro nie masz
    > drukarki,

    Co chcesz dokumentować?
    Fakt posiadania drukarki?
    To i owszem bardzo ważne jest.
    Myślę, że jeśli jest to Twoja prywatna
    drukarka, to w zupełności wystarczy,
    że zużywasz ten tusz w celu uzyskania przychodu.
    Nic więcej wg mnie nie potrzeba.
    Nie jest to nawet koszt limitowany.

    Aha, to najprosztszy sposób jaki znam.
    Te inne (ze ŚT) nie są złe,