  • Data: 2004-03-11 10:07:22
    Temat: Re: stara prywatna drukarka a DG
    Od: "latet" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Krótko mówiąc: uznanie lub nie drukarki za "majątek w DG" IMHO
    > nie ma wpływu na prawo do zaliczenia tuszu/tonera w KUP, zaś
    > dla odmiany uznanie za KUP samej drukarki jest możliwe *wyłącznie*
    > drogą amortyzacji ST (może być jednorazowa ! ale nie "po prostu
    > w KUP" !)

    A ja to taki uparty w swojej glupocie jestem,
    ze wiedząc, ze Gotfryd ma rację i tak wciągnąłem
    stary prywatny komp jednorazowo w KUP (800 zł),
    a nie do ŚT. Dlaczego? Ano poto, aby uniknąc potem
    bujania się z ulepszaniem/nie-ulepszaniem, zeby każdą
    potem zakupioną część normalnie wliczac w KUP.
    Zrobilem tak, bo wiem, ze masa ludzi tak robi (i masa
    ksiegowych tak doradza). Cóż, moze pożałuję tego
    pewnego dnia....

    latet