  • Data: 2005-01-05 21:02:27
    Temat: Re: [pomocy] skąd były pieniądze na mieszkanie
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <u...@u...net> napisał w wiadomości
    news:creir1$2nvn$1@mamut1.aster.pl...

    > Sa przychodem, ale nieopodatkowanym.

    <zap>

    Możesz mi wskazać, z czego wynika, iż przychody z prostytucji
    sa przychodem z punktu widzenia owej Ustawy?
    Ja nie twierdzę, że nie są przychodem z punktu widzenia logiki -
    zastanawiam się tylko, czy z punktu widzenia polskiego prawa są.

    > To teraz pytam. Przeciez nigdzie nie jest napisane, ze urzednik ma
    > ograniczoną liczbę pytań jaką moze zadać podatnikowi.

    Ale nie pytałeś, jak świadczyłes usługę, a nie znasz trudnej sztuki
    wróżenia z fusów, a nie zamierzasz wprowadzac urzedu w błąd poprzez
    domysły. Co powiesz na taki scenariusz:

    "Strona broni się oświadczając, iż dochód pochodzi ze źródeł
    nieopodatkowanych (np. nierząd, praca na saksach w roku 1991).
    Zgodnie z art. 122 oraz 187 Ordynacji US będzie zmuszony wykazać
    fakt, iż oświadczenie strony nie polega na prawdzie."

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>