  • Data: 2005-01-10 08:53:13
    Temat: Rozliczenie z prostytucją i dramat Kowalskiego...
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <u...@u...net> napisał w wiadomości
    news:crs5l5$ltp$1@mamut.aster.pl...

    > Wie i dlatego pyta.

    Więc raz odpowiedziałeś - możesz to samo dac na piśmie, skoro niewyraźnie
    mówisz. Nie jesteś oskarżony o morderstwo, a pracownik US to nie śledczy -
    nękać nie może.

    > Jakby sie wstydzil to by sie w ogole nie przyznawal.

    Ale to niestety smutna prawda. Ma kłamać? ;-P

    > To malo przypadkow znasz :)

    Niech będzie, uparciuchu. Natomiast sam bym się tak bronił w razie
    konieczności. Na naszych urzędasów to działa.
    Teraz - udowodnic komuś winę to coś innego, niż udowadniać niewinność,
    nieprawdaż? Więc twierdzisz, iż masz kasę z prostytucji.
    Ja twierdzę, że co najwyżej postraszą, postraszą licząc na załamanie.
    Ty, że zamęczą i na pal wbiją by wydobyć zeznanie. ;-)

    Ryzyko jest innego typu. Mianowicie - urzędnicy to tylko ludzie.
    Na nieszczęście ktoś dał im trochę władzy - mogą koniecznie chcieć
    okazać swą wyższość nad swoim chlebodawcą. Lepiej skupiliby się na
    samodoskonaleniu - ile razy o cos pytam w US, to albo mi źle powiedzą,
    albo muszę wędrować przez X szczebli.

    Pomijam już zupełnie jasność prawa. Mamy tak jasne prawo, iż NSA się
    biedaczyna w nim nie połapał i SN musiał prostować. Mnie to kosztowało
    ZTCP 9.ooozł. I teraz pytanie - skoro jestem ekonomistą, a dałem się
    nabrać NSA, to jak ma sobie poradzić zwykły Kowalski?

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Nie bądź taki konwencjonalny. Czteropak daje radę ;).