  • Data: 2005-01-08 11:16:21
    Temat: Re: [pomocy] skąd były pieniądze na mieszkanie
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

    "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com> wrote in message
    news:crho5k.2u0.1@zed.zukih.org...
    > Możesz mi wskazać, z czego wynika, iż przychody z prostytucji
    > sa przychodem z punktu widzenia owej Ustawy?
    > Ja nie twierdzę, że nie są przychodem z punktu widzenia logiki -
    > zastanawiam się tylko, czy z punktu widzenia polskiego prawa są.

    updof nie zawiera definicji przychodu, wiec nalezy stosowac tu definicje
    slownikowa:
    ==
    przychód m IV, D. ~chodu, Ms. ~chodzie; lm M. ~chody
    1. <wpływy, zwłaszcza pieniężne, w gospodarce państwa, przedsiębiorstwa
    itp., uzyskane w określonym czasie; dochód, zysk>
    ==
    Wiec przychody z prostytucji tez sie kwalifikuja. Dodatkowo w art. 2 updof
    (gdzie sa wyliczone przychody niepodlegajace tej ustawie) nei zawiera
    wylaczenia dla prostytucji.

    > Ale nie pytałeś, jak świadczyłes usługę

    To skad sie brali ci klienci i skad twierdzenie ze z polecenia?

    > "Strona broni się oświadczając, iż dochód pochodzi ze źródeł
    > nieopodatkowanych (np. nierząd, praca na saksach w roku 1991).
    > Zgodnie z art. 122 oraz 187 Ordynacji US będzie zmuszony wykazać
    > fakt, iż oświadczenie strony nie polega na prawdzie."

    Zeby to wykazac musi przeprowadzic postepowanie i strone przepytac ze
    wszystkich szczegolow.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856