  • Data: 2005-11-22 20:32:25
    Temat: Re: co lepsze?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Nov 2005, gonia wrote:

> [...]
    [...]
    > komentarza do kodeksu handlowego, ale również i mi dzwoni, że jeżeli taka
    > umowa zawarta została w ramach aktu notarialnego to jest dopuszczalna

    ...ale AFAIK to dotyczy umów cywilnych.
    Sprzedaży, darowizny, zlecenia,.... - bo rzeczywiście wymóg poświadczenia
    iż taka umowa miała miejsce jakoś tak się zapewnia.
    Ale owe umowy nie zawierają haczyka który jest zapisany w KP:
    *wymogu* "podległości służbowej", a dosłowniej zapewnienia
    "kierownictwa" jak tam zapisano.
    I zdaje się tego nie ma jak obejść - bo pełnomocnik nie pomoże
    (nie występuje we własnym imieniu więc stroną NADAL jest
    ten kto go powołał).

    > ale poczekam jak rozgorzeje dyskusja do czerwoności

    Ups, już się boję !
    Chyba jutro sobie jakiś wyjazd załatwię żeby nie utknąć
    w paragrafach ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)