  • Data: 2004-10-18 06:17:29
    Temat: Re: abonament rtv w firmie handlujacej rtv
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Człowiek co się przedstawia jako Eryk napisał:
    > Reasumując dyskusję powyżej/poniżej (w zależności od ustawienia czytnika):
    > albo olewam sprawę (nie płacę, nie mam anteny, Klienci oglądają filmy na
    > dvd lub vcr (nawet nagrane w tv?)

    tak, choć to co w nawiasie niekoniecznie, bo trzeba wpierw zdefiniować słowo
    "program". Ktoś może uznać, że masz nagrany program i "umożliwia (to)
    natychmiastowy odbriór programu". Choć znowu trzeba się będzie czepić słowa
    "odbiór".

    > albo płacę za każdy odbiornik z anteną (czyli w skrajnym przypadku za 1
    > podłączony do prądu i anteny jednocześnie, nawet jeśli końcówek antenowych
    > mam 10 leżących luzem na półeczkach)

    teoretycznie tak, choć ponownie: jak kabelek antenowy leży obok tv, to ktoś
    może próbować wcisnąć, że to jednak umożliwia.

    > Dobrze rozumiem?

    prawie :) dla mnie najbezpieczniejsze byłoby wywalenie anteny i instalacja
    tylko 'po niskiej' i oglądanie dvd czy video.

    > Aga (Eryk płci odmiennej) pozdrawia serdecznie.

    I ja (płci odmiennej od Agi, a tej samej co Eryk) również :)
    P.