  • Data: 2004-10-17 18:06:53
    Temat: Re: abonament rtv w firmie handlujacej rtv
    Od: "Eryk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Reasumując dyskusję powyżej/poniżej (w zależności od ustawienia czytnika):
    albo olewam sprawę (nie płacę, nie mam anteny, Klienci oglądają filmy na dvd
    lub vcr (nawet nagrane w tv?)
    albo płacę za każdy odbiornik z anteną (czyli w skrajnym przypadku za 1
    podłączony do prądu i anteny jednocześnie, nawet jeśli końcówek antenowych
    mam 10 leżących luzem na półeczkach)
    Dobrze rozumiem?

    Aga (Eryk płci odmiennej) pozdrawia serdecznie.