  • Data: 2010-02-19 16:22:31
    Temat: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do innych spraw zaiste wiele już napisano, więc nie ma co dodawać.
    > Taki szczegół że odliczenia stawałyby się podstawą do strat (czego
    > nie ma i chyba nie było) jest poza konkursem, acz wątpię by MF
    > wpadł w zachwyt ;)

    Pytanie zasadnicze: Czemu nagle tyle osób stoi murem za ideami MFa i
    rzuca takie ostre słowa czy choćby takie jak twoje: ,,Co do innych spraw
    zaiste wiele już napisano'', a ja się czuję jakby burzył porządek
    świata, od którego zależy szczęście milionów?

    > Ale tak mi wyszło... Tristan, czy nastąpiła rewolucja i znienacka
    > stałeś się orędownikiem podatku liniowego?

    Może nie rozumiem, ale znów brzmisz jak zarzut albo jak sugestia, jakbym
    kiedyś był przeciwnikiem takiego podatku.

    > Bo temu, że rozliczania wszystkiego razem plus "ciągłość" rozliczania
    > w sposób oczywisty stoi w sprzeczności z każdym innym rozwiązaniem,
    > niż potęga 0 lub 1 w wykładniku podstawy opodatkowania (podatek
    > pogłówny lub podatek liniowy) chyba jest dość oczywiste - każda
    > inna wartość prowadzi do absurdów.

    No a czemu ma być cokolwiek innego niż podatek liniowy? przecież Rząd
    też do tego zmierza. Część osób może taki mieć, a i zlikwidowano II
    próg, więc dla sporej części narodu już w zasadzie jest liniowy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek