  • Data: 2010-02-20 10:20:49
    Temat: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ,,Jeżeli zostały ci koszty w 2009, możesz je wpisać na pierwszej pozycji
    > rejestru kosztów w 2010, a nie ze smutkiem im pomachać na pożegnanie''
    > Wyjaśnij mi, czemu to spowoduje takie straszne konsekwencje dla
    > księgowych i czemu będzie to zagmatwaniem?
    Widzisz, sęk w tym że chyba większość ludzi, którym działalność jakoś
    idzie, stara się, żeby te koszty właśnie nie przeskoczyły na nowy rok
    (np. w remanencie). Piszesz o jakimś naprawdę wydumanym niszowym
    problemie, kiedy to pracodawca 31.12 tankuje całą swoją flotę pojazdów
    będących na kilometrówce, a w grudniu nie wyjeżdża nawet kilometra.
    Zakup towarów i materiałów podstawowych podlega remanentowi, więc wypada
    ze starego roku i wpada do nowego. Tak więc jak widzisz taki mechanizm
    (mimo że niedoskonały) jednak istnieje.

    Maciek