    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Date: Fri, 19 Feb 2010 07:57:02 +0100

    W dniu 2010-02-19 02:57, Andrzej pisze:

    > Jak sądzę z poprzednich twoich wypowiedzi jesteś pracodawcą.
    > I ty miałbyś mnie rozliczać ?

    A co teraz robię? Myślisz, że mój pracownik zatrudnia sobie osobną księgową?

    > Ty kompletnie nie znający tematu ?

    Daruj sobie, bo wiesz dobrze, że to nieprawda.

    > Jesteś orłem w swoim zawodzie ? To pozostań przy tym.

    Owszem, tak powinno być.

    > Jak sam przyznajesz (od paru lat), wiedza nie wchodzi ci do głowy.

    Pierdolisz.

    > Wrzuć na luz i zatrudnij DOBRĄ księgową a nie panienkę
    > ze "znanych ci biur rachunkowych".

    Nie wiem gdzie są dobre księgowe do zatrudnienia, bo ja testowałem kilka
    biur. Wiedzą często mniej ode mnie.

    > Również. Ale z dobrego serca proponuję omijać
    > "znane biura rachunkowe". Uczęszczanie tam pada na mózg.

    Przynajmniej go mam, w przeciwieństwie do ciebie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek