  • Data: 2009-10-16 20:27:45
    Temat: Re: Dotacje Paypal a urząd skarbowy
    Od: domino773 <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > (Chciałem pocieszyć wątkotwórcę ;))

    Wolę South Parka :)
    Ale czekajcie, jeszcze jedna myśl nasunęła mi się.
    Skoro jestem na etacie, to wszystkie składki mam opłacane.
    Koszt założenia DG były powiedzmy równy kosztom tego całego latania,
    opłat skarbowych do tych śmiesznych interpretacji etc, etc. Powiedzmy,
    że wyszedłem tak samo z kosztami.
    A teraz...
    Mam DG więc jedyne koszt które ponoszę to zdrowotne, chorobowe,
    dochodowy i VAT, zgadza się ?
    Wówczas mógłbym chyba bezproblemowo przyjmować "datki" w postacji
    dotacji (darowizny) od których chyba prostsze byłoby rozliczanie się
    aniżeli działanie na własną rękę i trzęsienie tyłkiem, czy przypadkiem
    za X lat US czy ZUS nie dopierniczy mi się za nieopłacane składki/
    podatki.
    Zdrowotne to +200 zł, jakaś księgowa 100. Razem kosztów 300. Niech
    dostanę darowizn np 400 zł w jednym miesiącu, to chyba wyjdę na zero ?
    Nie mówię już o dodatkowych "ewentualnych" przychodach z tej
    działalności - ciężko mi po 8 godzinach myśleć logicznie, czy
    załatwiać coś u klienta jeszcze, ale generalnie z przychodzu 400 zysk
    równy zeru, a każdy grosz powyżej to już czysty zysk.
    Dobrze kalkuluję ?
    Aha, jak mnie zwolnią z etatu to zawsze mogę zawiesić działalność i
    grać dalej fair względem państwa ?