  • Data: 2004-09-02 22:01:38
    Temat: Re: Co o tym myślicie? Bardzo proszę o opinie.
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
    news:MPG.1ba1abf44cac7888989983@news.onet.pl...
    > Wyczytalem w <ch7nkt$d67$1@news.onet.pl>, ze e...@o...pl twierdzi...
    >
    > mozna tez jesc resztki po pierwszym, kapac sie w tej samej wodzie co
    > pierwsze uzywalo, a i do kibelka chodzic "jedno po drugim" to sie mniej
    > wody zuzyje. W jakim kierunku Ty chcesz zmierzac? To jest dopiero
    > kombinowanie, choc na mala skale. Nie prosciej to wszystko zawrzec na 1-
    > 2 stronach A4 ?

    mialem tylko udowodnic, ze koszt krancowy lub przecietny jest coraz mniejszy
    (choc celowo nie wspominalem, ze te koszty jednak moga zaczac przy pewnej
    liczbie dziecim rosnac... by nie zaciemniac i komplikowac sytuacji)

    z tego co piszesz, z tego tonu mam sie domyslac ze nie zgadzasz, sie z tym,
    ze przecietne koszty utrzymania jendego dziecka maleja wraz ze wzrostem
    liczby dzieci?

    --
    TEMPVS