  • Data: 2004-09-03 16:58:40
    Temat: Re: Co o tym myslicie? Bardzo prosze o opinie.
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ch9t8j$6bl$1@korweta.task.gda.pl...

    > za pieniadze. Metraż mieszkania dla rodziców a rodziców z dzieckiem jest
    > zbliżony, dla rodziny z trójka dzieci - nie, a to znaczny koszt.

    ale nie jest proporcjonalnie wiekszy, 9 osob w rodzinie nie oznacza 3
    krotnie wiekzego mieszkania niz w rodzinie 3 osobowej
    wiec co z tego, ze znaczny koszt, jak przecietny jest mniejszy

    > Liczyłes korelację pomiedzy strukturą demograficzną, a zamożnością?

    jest ona pozytywna, tzn zamoznosc wplywa na strukture

    > Wsparcie i brak wsparcia to bazujący na fiskalizmie transfer dochodów -
    > proponowałem, by kasę brać w gotówce od sąsiadów, bez posrednika.

    wiele krajow niestety, lub stety stosuje metody podatkowe wylywania na
    plodnosc i stwierdzono pozytywna zaleznosc miedzy skala ulg a plodnoscia

    > Ponadto, jeżeli Polska preferuje, to po co ma preferować dodatkowo? Czy
    > od zabrania niedzieciatym zrobią sobie dziecko, by mieć ulgę? Czy każdy
    > buduje dom, bo jest ulga?

    nie rozumiem, nie mzoan byc jednoczesnie za i przeciw!
    przeciez odbieranie ulg chyba popierales...
    a co do budowy domu - zdaje sie ze nie siegasz tak dalego pamiecia i nie
    wiesz co sie dzialo przed wstapieniem RP do UE

    Kanadzie,

    > W afryce seks jest najtańszą (i nieraz jedyną rozrywką) - w USA model
    > rodziny wielodzietnej jest pewną tradycją, w Niemczech masz wybór:
    > dziecko, albo samochód - a samochód tam każdy musi mieć.
    > Mówimy o Polsce i tym, co można zaobserwować.

    zdaje sie, ze pisales o zaleznosci liczby dzieci od tego jak rysuje sie
    najblizsza przyszlosc...

    > A co z dziećmi, którzy nie mają rodziców, albo wychowują ich dziadkowie?

    = opiekunowie // rodzice zastepczy

    > Co z dziećmi, których rodzice nie mają mieszkania i mają dwa różne
    > adresy meldunkowe? Kto to ma sprawdzać, weryfikować i kontrolować?

    niech sobie maja, skoro sa rodzicami; wspolnie sie rozliczaja ...
    czy teraz ktos sprawdza czy rodzice mieszkaja razem gdy sie wspolnie
    rozliczaja?

    > Czy to nie Twój pomysł, by kondomy mieli refundowane tylko ci, co mieli
    > kiedykolwiek dwoje dzieci? Jak to sobie wyobrażasz?

    nie jest moim pomyslem refundacja s.antykoncepcyjnych i nigdy nim nie byla

    --
    TEMPVS