  • Data: 2004-09-02 21:58:11
    Temat: Re: Co o tym myślicie? Bardzo proszę o opinie.
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0409022242250.-488289@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > Wiesz co ?
    > Wychodzi mi na to że jeśli podatników z przedziału (0,30000) (sprawę
    > strat czyli (-oo,0) pozwolę sobie pominąć milczeniem - chyba że wyjaśnisz
    > iż chcesz dopłacać do ponoszących straty) przypadkiem będzie dwa razy
    > mniej niż tych z przedziału (30000,50000) - to ci z niszego przedziału
    > powinni płacić dwa razy większy podatek (średnio) :>
    > Najchętniej (jakbym mógł :)) zabronił bym ci używania matematyki,
    > w twoim ręku jest to dość niebezpieczne narzędzie ;)

    ja bym nie pomijal sprawy strat, nie twierdzilem nigdzie, ze do tych osob
    trzeba doplacac, twierdzilem tylko o sumie wszystkich dochodow; poza tym
    mial byc przyklad, nie twierdzilem ze jednostka jest PLN a krajem Polska,
    nie znam statystyk co do jednostki, kto ile zarabia... wczesniej napisalem
    liczby a b c... skad mam wiedziec jakie sa prawdziew dla Polski!? to byl
    PRZYKLAD

    > Moment, moment.
    > Czyżbyś ty chciał powiedzieć że biedni (pośrednio) KORZYSTAJĄ
    > Z DRÓG ?? Że te drogi są im potrzebne coby im kto chleb i mleko
    > dowiózł ?
    > Zwyczajnie nie jestem w stanie uwierzyć !!

    oni nie maja wyboru i tak naprawde to co twierdza producenci ze to oni
    finansuja utrzymanie drog jest bzdura...
    oni jedynie niszcza drogi, i to tak ze im bardziej niszcza drogi tym
    bardziej im sie to oplaca (czy ktos jezdzi tirem zaladowanym do polowy, by
    nie zniszczyc zbyt nawierzchni drogi...?)

    > No i dobrze. Czego się MNIE o coś czepiasz ? :]

    bo nie wiem dlaczego byly pretensje...

    > Jakby ci się chciało przeczytać moje wcześniejsze posty w tym wątku
    > to znajdziesz uwagę iż najwyraźniej usiłujesz szukać "oszczędności
    > na dzieciach" kosztem czegoś co nazwałem "obniżeniem standardu":
    > przepraszam cię bardzo, ale *jeśli to ma być element wsparcia
    > SOCJALNEGO* - to co, jedynak *nie może* nosić ubrania "po kimś"
    > a 4. dziecko z kolei - tak ??

    nie chodzi tylko o ubrania, wspominalem wiecej rzeczy, np zabawki - z nich
    korzysta sie dosc dlugo, jedynak ma te same zabawki co rodzenstwo - moga
    miec nawet wiecej tych zabawek, ale nie dwa razy niz jedynak, skoro maja
    mniej (srednoo na jednego) to koszt przecietny jest mniejszy, tak samo
    prąd - tez srednio na osobe mniej zucyje rodzenstwo niz jedynak... etc.

    > Tylko dlatego, że W PRAKTYCE odbywa się "kosztem jakości" właśnie.
    > I państwo NIE POWINNO tej różnicy usiłować pogłębiać.

    skoro nie wysilasz sie aby wykazac dlaczego odbywa sie kosztem na jakosci,
    to nie bede cie przekonywac ze tak nie jest

    > Ech...
    > Ujmę tak: przekonałeś mnie, że jak ujrzę propozycję firmowaną
    > przez ciebie i nie będę miał czasu na trzykrotne sprawdzenie
    > owych rozwiązań - to powinienem profilaktycznie powiedzieć:
    > "PRZECIW".
    > Rozumiem iż brałeś to pod uwagę publikując koncept i swoje
    > opinie.

    nie mam teraz czasu na ich modyfikacje, najwaznejszy byl u mnie punkt
    wyjscia to jest najistotniejsze, bez tego nie ma co niczego zmieniac; z tego
    ma wyniknac co i jak zmienic, jest wiele drog wiodacych do celu

    czy przynajmniej zgadzasz sie z zalozeniami?

    --
    TEMPVS