  • Data: 2004-09-02 21:08:39
    Temat: Re: Co o tym myslicie? Bardzo prosze o opinie.
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > OK, ale to co piszesz nie zgadza sie z tym co pisales chwile wczesniej
    > - ze przyrost jest wiekszy w krajach bogatszych.

    nie pisałem, że w krajach bogatych. Pisałem, że zależy od sytuacji
    gospodarczej i miałem na myśli Polskę. Oczywiście na ile ta korelacja
    jest wyrazista zależy od ilosci ludzi , którzy nie zastanawiają się
    nad świadomym rodzicielstwem tylko rozmnażają się bez względu
    na okoliczności.

    > niemniej trudno mowic o dobrobycie ...

    ale przyrost naturalny bada się zawsze względem okresu poprzedzającego,
    a jak sam wiesz okres wojny nie sprzyjał rozmnażaniu. Więc ten przyrost
    po wojnie był tylko pozornie większy.

    > Mam krucho z czasem na przedladanie ale nie powiesz ze czasy Gierka to
    > byl dobrobyt.

    Jeżeli do porównania weźmiemy czasy przed Gierkiem to był dobrobyt (lata
    70'te).

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl