  • Data: 2004-08-31 22:14:47
    Temat: Re: Co o tym myslicie? Bardzo prosze o opinie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Aug 2004, TEMPVS wrote:

    >+ Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał
    [...]
    >+ > Fajne fiki-miki dzieją się już przy najmniejszych dochodach - stawki i
    >+ > wskaźniki musi śledzić osobiście pracodawca lub jego księgowa. Ktoś te
    [...]
    >+ bez przesady, przeciez to sie nie zmienia z dnia na dzien a z roku na rok

    ...z kwartału na kwartał. Chyba że ustawodawca z zaskoczenia coś
    zmieni. Ile razy miałeś przyjemność składania korekt "bo ustawodawca
    cię zaskoczył" ?
    Nigdy ?
    No to po prostu jeszcze nie wiesz że masz papiery nie w porządku :>

    >+ ja tylko poddaje w watpliowsc zalozenia, dogmaty na ktorych podstawie jest
    >+ tworzone prawo, a ich zmiana jest trudniejsza niz samego prawa

    To raczej nie dogmaty a chęć "przypodobania się" polityków.
    A raczej - "niepodpadnięcia elektoratowi".
    A że elektorat przeważnie z liczeniem nie bardzo (w końcu z jakiegoś
    powodu matematykę na maturze wycofano :>) to i z chęcią wierzy
    wrzaskom zamiast rachunkom :[

    Ano.
    I mnostwo innych.

    --