  • Data: 2004-09-01 08:48:37
    Temat: Re: Co o tym myslicie? Bardzo prosze o opinie.
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/31/2004 10:15 PM, TEMPVS wrote:

    > Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > zdaje sie, ze w ogole nie rozumiesz tego co pisze ,llub celowo
    > nadinterpretujesz
    > co mnie to obchodzi ze to duzo kosztuje, jak ja piisalem o tym, ze ci co nie
    > maja dzieci nie powinni miec zadnych przywilejow, jakos panna i kawaler daja
    > sobie rade a sa sami, a takie bezdzietne malzenstwo nie moze sobie biedne
    > dac rady i potrzebuje ulg!?

    Ulga polega na tym, że jedni płacą mniej, drudzy więcej. Ponieważ budżet
    ma określone wydatki, jeżeli jedni nie zapłaca, lub zapłacą mniej - kto
    inny będzie musiał oddać więcej.

    Nie ma zbyt wielkiej różnicy pomiedzy powyższym, a stanem, w którym ktoś
    zaczepia mnie na ulicy czy przychodzi do mnie do domu i mówi "daj".

    Pzdr: Catbert