eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów › Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
    From: "Młody Płatnik" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
    Date: Fri, 13 Nov 2009 11:53:13 +0100

    Zakład Pracy po zwolnieniu pracownika wystawia ów zwolnionemu pit 11!
    Przyjmijmy koszty uzyskania przychodu za kwotę 111,25 zł. Jeżeli pracownik
    dostaje dwie wypłaty, pierwszą pod koniec miesiąca a drugą za dyżury do 10
    dnia następnego miesiąca to jak to sie ma odnośnie kosztów uzyskania
    przychodów?! Czyli, przypuśćmy, że nasz pracownik przepracował trzy miesiące
    od stycznia do marca:

    styczeń, wypłata 1500zł, za dyżury za styczeń(10 lutego) 500zł
    luty, wypłata 1500zł, za dyżury za luty(10 marca) 450zł
    marzec, wypłata 1500zł, za dyżury za marzec(10 kwietnia) 320zł

    datę na picie wpisuję: za okres od 01.01.2009 do 10.04.2009 (data ostatnej
    faktycznej wypłaty)

    przychód: (1500+500)+(1500+450)+(1500+320)=5770

    koszty uzyskania przychodu: (i tu właśnie mam dylemat, czy to będzie 333,75
    czy 445)

    za ostatni miesiąc marzec dyżury zostały wypłacone 10 kwietnia, i nie wiem
    jak to sie ma do kosztów uzyskania, czy za ten kwiecień też uwzględnić
    koszty uzyskania przychodów