eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodówRe: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
  • Data: 2009-11-13 21:35:34
    Temat: Re: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdkio9$hav$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ar ju siur?
    Jes ar ju siur :)
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/32891,pit_11
    _w_ciagu_roku_bedzie_wystawiany_tylko_na_wniosek_zwo
    lnionego_podatnika.html

    No i jeszcze informacja na samym druku. Wiem, że tam najciężej się czyta bo
    niby kto druki czyta przed wypełnieniem.
    http://www.pit.pl/att/deklaracje/2009/pit_11_v17.pdf

    > Art. 39 ust. 2 updof
    > A art 31:
    > Art. 31
    Mądrych numerów ustaw nie chce mi się szukać.
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Również pozdrawiam

    --