eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów › Re: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
  • Data: 2009-11-16 23:20:00
    Temat: Re: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A to co innego :) - IMHO 2x KUP

    z zastrzezeniem, ze o ile w tym drugim miesiacu bedzie jeszcze jedna
    wypłata z biezacy, to wtedy ona już bedzie bez KUPy.

    tak np. mają nauczyciele.
    płatne z góry na początek miesiąca za bieżący miesiąc i płatne
    nadgodziny z dołu zwykle koło 10 za poprzedni miesiąc.
    I te nadgodziny KUP oczywiscie już nie mają.

    I cyrk wychodzi jak się ktoś zwalnia. Bo w miesiącu w którym już nie
    pracuje dostanie jeszcze wypłacone nadgodziny za ostatni miesiąc.

    I zwykle sami nie wiedzą czy KUP naliczać czy nie.
    A uzasadnieniem jest, że... nigdy KUP do nadgodzin się nie naliczało.