eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów › Re: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
  • Data: 2009-11-14 21:35:59
    Temat: Re: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
    Od: "Młody Płatnik" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hdkk3b$m24$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jes ar ju siur :)
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/32891,pit_11
    _w_ciagu_roku_bedzie_wystawiany_tylko_na_wniosek_zwo
    lnionego_podatnika.html

    > No i jeszcze informacja na samym druku. Wiem, że tam najciężej się czyta
    > bo niby kto druki czyta przed wypełnieniem.
    > http://www.pit.pl/att/deklaracje/2009/pit_11_v17.pdf

    > Mądrych numerów ustaw nie chce mi się szukać.
    >
    > Również pozdrawiam
    >
    > --
    > Pawełj

    Rozpatrzmy taki przypadek w którym:

    Pracownik w danym roku podatkowym przepracował trzy miesiące:

    niech to będzie styczeń, luty i marzec

    wypłatę otrzymywał do 28 dnia każdego miesiąca

    koszty uzyskania przychodu to 3 x 111,25zł

    i teraz moje pytanie:

    Jeśli w czerwcu zakład pracy wypłaci temu pracownikowi nagrodę bądź
    wyrównanie lub zaległe wynagrodzenie, odprawę itp. to czy też trzeba
    uwzględnić koszty uzyskania przychodu za te wypłacone pieniądze (wypłacone w
    miesiącu czerwcu, gdzie stosunek pracy z tym pracownikiem ustał z końcem
    marca)??

    Jeśli chodzi o przychód to oczywiście sumujemy wszystko to co pracownik od
    tego zakładu pracy otrzymał, ale jak to jest z tymi kosztami uzyskania
    przychodu??

    Czy to będzie 3 x 111,25zł czy może 4 x 111,25zł ??