  • Data: 2004-01-24 11:47:09
    Temat: Re: niesciagalne wierzytelnosci a vat
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "daanuta" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:buthnk$bmq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > podstawy.
    >
    > zapewne, mowimy o dwoch roznych sprawach
    > u mnie w kraju (RP) podatnik nie ma prawa pobierac dla siebie podatku
    > (upraszczajac)
    > tylko panstwo uprawnione jest do poborow podatku
    > a juz zupelnie niezrozumialym:
    > podstawy
    > jesli cos oblozono 22% podatkiem, to zrozumiale ze wysokosc podatku
    zalezna
    > od podstawy i nie jest to kwestia dowolnosci w naliczaniu

    Zapytam tak:
    Czy sad w postepowaniu ukladowym redukujac kwote jaka dluznik winien byl
    zaplacic podatnikowi z 1220zl na 610zl spowodowal w jakis magiczny sposob,
    ze powstala jakas niewidoczna nowa faktura na 500zl +VAT zamiast starej
    1000zl+VAT i dlatego podatnikowi nie nalezy sie 220zl VATu od dluznika (z
    tytulu tego, ze te 220 zadeklarowal i odprowadzil do US w swoim czasie)
    tylko 110zl. Zaznaczam, ze sad w madrosci swojej nieskonczonej w zaden spsob
    nie wypowiadal sie czy redukuje netto, czy VAT. Zapewne nie mogl.
    Mozesz przyblizyc jakas podstawe prawna?

    --
    Pozdrowienia