  • Data: 2007-01-08 21:31:25
    Temat: Re: czy to koniec metody kasowej przy KPIR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Jan 2007, t wrote:

    > Są tam takie słowa, ale jakby ktoś zapytał Cię o jakich podatników chodzi w
    > ust. 6
    > to co byś odpowiedział? Że o tych prowadzących KPiR do których odnosza się
    > zasady określone w ... pod warunkeim że ... ? :)

    Tak.
    Ale tylko w dwu przypadkach:
    - po tej dyskusji :)
    - jakby takie pytanie na grupie zapodał Karol (dawno nie widziany, gość
    miał talent do "krótkich piłek" i trzeba było podchodzić z dużą dozą
    podejrzliwości do niewinnych pytań :))

    W przeciwnym przypadku bym się naciął :)

    > Pytam przewrotnie,

    :)

    > bo dla mnie to jest dosyć oczywiste o jakich
    > podatników może chodzić.

    Dla mnie jest oczywiste, nie nie jest oczywiste czy rzeczywiscie masz
    na myśli podatnikow innych niż z przepisu .4 czy jednak tych z .4 :O

    > ano :)

    No to jedziemy :)
    Znaczy ogłaszamy konkurs: znaleź inny, najlepiej "stary" przepis (i z
    wyrokiem NSA lub SN na jego temat) odsyłający do przepisu zbudowanego
    tak iż określa klasyfikację uzupełnioną zapisem "o ile ...." lub
    tożsamym, celem określenia czy odeslanie dotyczy wszystkie obiekty
    w klasyfikacji, czy tylko spełniające warunek.
    Mi wychodzi że tylko spełniające warunek - treść w zdaniu jest
    "zapisem szczegółowym" wobec odesłania z innego artykułu, które
    odnosi się do CAŁEGO punktu; podkreślam ten element, bo zdarzają
    się odesłania "art.x ust.y pkt.z zdanie drugie", ale wtedy odesłanie
    dotyczące wszystkich podatników na KPiR musiaoby mieć postać
    "...o których mowa w ust. 6 do trzeciego przecinka..."!
    Skoro odsyła do CAŁEGO .6, to znaczy że do WSZYSTKICH warunków!

    pzdr, Gotfryd