  • Data: 2007-01-09 14:21:02
    Temat: Re: czy to koniec metody kasowej przy KPIR
    Od: "Renegat" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701091203130.2300@athlon64...

    > OK.
    > Mamy więc listę podatników, są tacy podatnicy:
    > - do których stosuje się (!) zasady
    > - i dalej opis zasad, zawierający wymogi prowadzenia KPiR POD WARUNKIEM.
    >
    > Innych podatników zapis 22.6 nie dotyczy - nie o nich mowa!

    > No tu chyba jeszcze ze 2 razy przeczytam sobie :[

    > Ależ nie!!
    > W takim układzie proponuję obcięcie listy warunków do stwierdzenia że
    > "mowa o podatnikach" (tak w ogóle), co mamy się szczypać dodatkowym
    > warunkiem zapisanym później w przepisie ;)
> [...]

    Jeżeli przyjmiemy, że art. 22 ust. 6b pdof odnosi się tylko do ust. 6, to w
    takim razie ci, którzy nie wybiorą zasad wynikających z ust. 6 będą musieli
    stosowali zasadę z art. 22 ust. 4 pdof, a to by oznaczało, że dalej nie
    będzie do końca wiadomo, czy dla uznania kosztu za poniesiony wystarczy jego
    zarachowanie czy faktyczna zapłata?
    Na marginesie dodam, że dzisiaj znowóż dzwoniłem do KIP i dzisiaj trafiłem
    na Panienkę, która uznała, że art. 22 ust. 6b pdof odnosi się do wszystkich
    prowadzących KPiR.