    From: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: abonament rtv w firmie handlujacej rtv
    Date: Thu, 14 Oct 2004 11:53:11 +0200

    Człowiek co się przedstawia jako Jarek Spirydowicz napisał:
    > A może jednak poczytać to, co trzeba?

    no właśnie, poczytać. Wskaż gdzie napisałem coś, co Ci się nie zgadza?

    > Co do hipermarketów to zastanowiłbym się nad słowem "posiada".

    no właśnie po raz drugi. Dla mnie "posiada" oznacza, że ma na stanie i ma
    fakturę zakupu
    na to co posiada. IMHO nawet jak by nie miała faktury, to potocznie się mówi
    "posiada w
    sprzedaży" czyli ma prawo do zarządzania tym mieniem. Zatem mając coś w
    sprzedaży "posiada" się jak najbardziej i sądzę, że każdy sąd podzieli moje
    zdanie.

    Druga sprawa: "Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik
    radiofoniczny lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    programu,
    używa tego odbiornika." czyli dokładnie to co napisałem, jeśli jest
    podłączony do prądu I DO
    instalacji antenowej, wówczas "umożliwia natychmiastowy odbiór programu" a
    zatem jest domniemanie, że się go używa.
    Jak podłączony do dvd czy video, to NIE umożliwia to natychmiastowego
    odbioru PROGRAMU czyli się go do oglądania programu nie używa.
    P.
    PS cytuj porządnie i wycinaj zbędne treści.