  • Data: 2004-10-15 06:36:44
    Temat: Re: abonament rtv w firmie handlujacej rtv
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Człowiek co się przedstawia jako Gotfryd Smolik news napisał:
    > Komis jest w gorszej sytuacji: klient wbrew zapewnieniom PK
    > może mieć CO NAJMNIEJ wątpliwości czy "sztuczna" instalacja
    > antenowa dobrze emuluje rzeczywistość - i szczególnie przy
    > odbiornikach przenośnych ŻĄDAĆ wyniesienia odbiornika z klatki
    > Faradaya :> celem ogranoleptycznego sprawdzenia sprawności
    > toru w.cz. ! ;)

    tylko w tym przypadku należałoby zdefiniować co oznacza stwierdzenie:
    "w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu".
    Jeśli włączenie i już odbiór programu to jak najbardziej. Ale IMHO nawet jak
    odbiornik jest podłączony i do prądu, i do anteny, a nie jest zestrojony, to
    nie umożliwia to natychmiastowego odbioru, bo trzeba go wpierw zaprogramować
    i to już nie podpada pod używanie.
    Podobnie z odbiornikami przenośnymi, czy czynności pt: wyciągnięcie anteny i
    jej podłączenie, to wprowadzenie w stan umożliwiający _natychmiastowy_
    odbiór czy nie.

    Jeszcze raz napiszę, moim zdaniem niepodłączanie tv do instalacji antenowej,
    niezaprogramowanie oraz podłączenie do instalacji po niskiej częstotliwości
    i oglądanie dvd lub video stanowi wystarczające zabezpieczenie przed
    zarzutem, że posiada się odbiornik w stanie umożliwiającym natychmiastowy
    odbiór programu.
    P.
    PS sory jeśli popierdzieliłem pisownię 'nie' z czymś tam, zawsze mam z tym
    kłopoty ;)