  • Data: 2010-11-17 21:09:49
    Temat: Re: Praca zdalna - własna działalność gospodarcza
    Od: Wojtek <c...@z...cos> szukaj wiadomości tego autora

    tomek wystukał, co następuje:

    > Aktualne, ale na podstawie art. 28b(+28l jako tzw. dupochron),
    > bo art. 27 został od 1/1/2010 uchylony.

    No tak, kwestia podparcia się odpowiednimi i *aktualnymi* artykułami (:

    > Nie, chyba że jesteś robotem :-) (hint: usługi elektroniczne nie
    > wymagają interwencji człowieka)

    OK, niemniej jednak to co przedstawiłem w pierwszej wiadomości 'się łapie'?
    :]

    Dodatkowo, skoro nie podlegam VAT w takiej sytuacji to wtedy nie muszę
    zostawać czynnym płatnikiem VAT - czy jest to jednak bardziej pokręcone? (:

    > Do przetrawienia jest sporo, ale jeśli tylko masz klienta z poza PL to
    > ja bym się nie zastanawiał ;)

    Rzucanie się na głęboką wodę tylko dlatego, że coś może być fajne byłoby
    nierozsądne. Niemniej widzę światełko w tunelu (-;

    Dzięki za odpowiedzi!