  • Data: 2010-11-16 20:14:16
    Temat: Re: Praca zdalna - własna działalność gospodarcza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Nov 2010, Kotlet wrote:

    > masz cos wspolnego z ta strona?

    Nie :)
    Długi czas korzystałem głównie ze stron "prawo-nieruchomości", bo mają
    w nazwach linków tytuły aktów prawnych, dzięki czemu dawało się
    w przeglądarce "odszukać" link pisząc nazwę :) (zamiast klikania,
    pisanie jest wielokrotnie szybsze i wygodniejsze), ale po
    pierwsze często trzeba było sprawdzać bo aktualizują dość
    słabo, po drugie zaczęli robić cyrki z formatowaniem - "od zawsze"
    mieli powstawiane "dziwności", prawdopodobnie celowo, aby było
    łatwo wychwycić ew. powielenie danych z ich strony, ale teraz
    zaczęli przesazać usuwając m.in. oznaczenia paragrafów i zastępując
    je formatowaniem, a po trzecie gofin zaczął używać nazw w linkach :)

    > Takie mialem pierwsze skoajarzenie kiedy
    > przeczytalem jejs adres,skojarzylo mi sie z Twoim imieniem :)

    Nic a nic :)

    pzdr, Gotfryd