    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Date: Sat, 20 Feb 2010 00:53:02 +0100

    > Jakoś tak mi się skojarzyło.

    Nie wydaje mi się. Co najwyżej z tym, że nie korzystam, bo w obecnej
    formie tzw. liniowy jest nieopłacalny, a jak pisałem, podniesienie progu
    i tak sprawiło, że progowy stał się defakto liniowy.

    > A to nie mam pytań.
    > Jeszcze kilka poprawek o których mowa wyżej i można będzie zacząć
    > myśleć nad konceptem "ciągłego podatku dochodowego".

    Ah, ja nigdy nie twierdziłem, że ,,właśnie prezentuję gotowy projekt
    reformy do przegłosowania''. Rzuciłem luźno temat i zdumiała mnie
    agresja niektórych oraz fala personalnej krytyki, zamiast właśnie prób
    zastanowienia się nad tym, co i jak powinno zostać zreformowane (lub też
    po prostu, jeśli dyskusja taka jest nudna zignorowania tego luźnego
    zadumania się)

    > Zburzy to niewątpliwie koncepcję rachunkowości, która *również*
    > działa w oparciu o okresy, ale to już nie moje zmartwienie :D

    No co do rachunkowości to w ogóle nie podejmuję się dyskutować, bo nie
    znam zupełnie, aczkolwiek stawiam złoto przeciwko orzechom, że tam się
    również jakaś reforemka upraszczająca by przydała.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek