  • Data: 2010-02-19 01:57:42
    Temat: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Od: Andrzej <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > W ogóle wg mnie każdy powinien być przedsiębiorcą, a w zasadzie działać
    > na zasadzie przedsiębiorcy. I powinno się usunąć wszelkie inne zasady
    > funkcjonowania. Wszystko powinno być proste i jasne. Taka jest moja
    > wizja. Jeżeli wykonujesz zlecenia dla jednego pracodawcy, sprawą
    > księgowości zajmie się wtedy pracodawca, a jak dla kilku, jak wyżej,
    > będziesz się zajmował sam. I tyle.

    Jak sądzę z poprzednich twoich wypowiedzi jesteś pracodawcą.
    I ty miałbyś mnie rozliczać ? Ty kompletnie nie znający tematu ?
    Jesteś orłem w swoim zawodzie ? To pozostań przy tym.
    Jak sam przyznajesz (od paru lat), wiedza nie wchodzi ci do głowy.
    Wrzuć na luz i zatrudnij DOBRĄ księgową a nie panienkę
    ze "znanych ci biur rachunkowych".

    > No cóż, to życzę powodzenia na nowej drodze życia.

    Również. Ale z dobrego serca proponuję omijać
    "znane biura rachunkowe". Uczęszczanie tam pada na mózg.

    Andrzej