    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty pojazdów na nowy rok?
    Date: Thu, 18 Feb 2010 21:07:29 +0100

    > ZAWSZE????
    > Do *KPiR*?
    > KOMPUTEROWO?

    No nie wiem, może pomyliłem. To jak w takim razie mam zrobić z fakturą,
    która dociera do mnie po zamknięciu miesiąca? Korygować miesiąc
    wsteczny? jak? zwłaszcza obliczu braku wysyłania PIT-5.

    > Ale inaczej się nie da.
    > Chyba nie sądzisz, że w US kontroler w razie czego uzna coś za
    > prawidłowe (lub nie) w oparciu o tezę "bo Gotfryd powiedział"? ;)

    No ale chodzi mi o wyjaśnienie ludzkimi słowami, a nie odsyłanie do
    bełkotu, którego nie rozumiem.

    > Albo coś wynika z *podstawy prawnej*, albo jest bezpodstawne.
    > ...ku polepszeniu sapomoczucia?

    Ku zamknięciu miesiąca, musiałem VAT przecie rozliczyć.

    > "zakończenie wprowadzania okresu po którym program nie chce łykać
    > kolejnych danych dla danego okresu i być może jakieś sumy rachuje".
    > Może być?

    A nie, to w tym sensie nic nie zamykałem. Program wszystko łyka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek