  • Data: 2009-10-28 18:56:35
    Temat: Re: Konieczność pieczątki i podpisu na fakturze
    Od: "andreas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał K." <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d4571165-82eb-473d-9118-1da6f32c00f6@z3g2000prd
    .googlegroups.com...
    O ile dobrze mi wiadomo to nie ma obowiązku by sprzedawca (niezależnie
    czy jest z Polski, z innego kraju UE, czy spoza UE) i nabywca
    wystawiali na fakturze pieczątkę i podpis:
    http://tinyurl.com/yzc5h3c
    http://tinyurl.com/yz4e6ts

    Tymczasem byłem dzisiaj w Urzędzie Pracy rozliczyć się z dotacji i
    Urzędniczka stanowczo stwierdziła, że na fakturach muszą być
    koniecznie pieczątki. Wszystkie faktury które posiadam mają pieczątki,
    oprócz dwóch:
    - za serwer WWW zakupiony w Polsce (rozmawiałem już ze sprzedawcą tego
    serwera i On również zapewniał mnie, że nie ma żadnego obowiązku
    wystawiania pieczątki i podpisu na fakturach, dlatego ich nie
    wystawił)
    - za program komputerowy w wersji elektronicznej zakupiony z USA

    Co mógłbym teraz zrobić, żeby bronić swoich praw? Najpierw powołam się...

    Najpierw poproś urzędniczke o podstawę prawną jej wymogów.

    --
    andreas