  • Data: 2009-10-29 07:38:09
    Temat: Re: Konieczność pieczątki i podpisu na fakturze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl pisze:

    > :))))) Nie ma jak dobry humor na początek dnia!

    Ale to prawda. Mając fakturę bez niczego, trudno jest wykazać, że
    została, lub nie została wystawiona przez daną osobę. Mając podpis,
    możemy udowodnić, że ktoś ją wystawił i często dojść do tego kto to jest.

    Poza tym w sytuacjach oczywistych (dostałem fakturę od właściciela
    firmy) w przypadku podpisu nie może on iść w zaparte i twierdzić, że nic
    nie wystawiał. W przypadku braku podpisu jest to bardzo proste (i nie
    chodzi tylko o ewidentne oszustwo, ale również np. o "zapomnienie" jej
    zaksięgowania u sprzedawcy).

    --
    Liwiusz