  • Data: 2009-10-29 12:17:50
    Temat: Re: Konieczność pieczątki i podpisu na fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Oct 2009, mvoicem wrote:

    > o, to ciekawe ... czy to podpada pod fałszerstwo? Chyba nie, bo przecież
    > nie wystawiamy żadnego dokumentu - on jest wystawiony, my tylko sobie na
    > nim maznęliśmy coś.

    W kwestii formalnej - narusza zakaz "dokonywania poprawek na obcych
    dokumentach", IMVHO jeśli zapis/notka/rysunek może sprawiać *wrażenie*
    że została sporządzona przez wystawcę, to łamie ten przepis.
    W przypadku KPiR zapisany jest on w par.12.6 rozporządzenie o KPiR.
    Jak w przypadku PK bądź dokumentów składanych do innych urzędów
    - nie wiem. "Dopisek" bądź własna pieczątka nie łamie jednak przepisu
    z KK, który stanowi o przestępstwie jedynie "w celu" (a jak ktoś
    przedstawia *autentyczny* dokument, to przecież nie dokonuje wyłudzenia
    ani oszustwa).

    pzdr, Gotfryd