  • Data: 2009-10-29 07:01:41
    Temat: Re: Konieczność pieczątki i podpisu na fakturze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał K. pisze:
    > Najpierw chciałbym jednak zapytać Was, bo może rzeczywiście w
    > niektórych sytuacjach trzeba mieć tą pieczątkę i podpis na fakturze?

    Pieczątka i podpis uwiarygadniają dokument oraz zmniejszają
    prawdopodobieństwo fałszerstwa, więc się nie dziwię, że niektórzy tego
    wymagają. Wielu moich klientów tak chce i nie ma sprawy, ja im podpisuję
    i podbijam.

    Nie rozumiem, skąd się bierze niechęć co poniektórych do takiego
    uwiarygodnienia wystawianych przezeń dokumentów. Rozumiem bank, operator
    GSM itp... Bo tam idzie masówka.

    W sumie serwer WWW też, bo to pewnie też masówka, ale skoro już prosisz
    wystawcę, to niech Ci podpieczętuje, podpisze i już. Po co się zapierać,
    że Dyrektywa itepe. Koniecznie chcesz, żeby dla rozwiązania problemu
    kazali dostarczyć umowę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek