    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Date: Tue, 21 Jul 2009 21:02:28 +0000 (UTC)
    <s...@p...org> <h34rao$a5t$1@news.onet.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <u...@4...net>
    <s...@t...ceti.pl> <h387ul$1ul$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3c9bm$jmb$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3gf1b$voj$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h41fgv$15f$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h429te$imm$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h43u7u$t0o$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h44dk4$nj1$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h44vpi$lg7$1@news.interia.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:20:34 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 18:30

    > No i słusznie. jak chcę oglądać przelewy przyszłe, to mam opcję ,,Operacje
    > zaplanowane'', w której mogę anulować np. taki przyszły przelew. Wad mBank

    Jest o tyle nielogiczne, że w pewnych warunkach nagle "znikają pieniądze" -
    saldo konta jest niższe o przelewaną kwotę, a w historii (tej po kliknięciu
    w saldo konta) nie widać transakcji która to saldo zmniejszyła. Tylko do
    tego piję - niespecjalnie logiczne...

    > oj wydaję mi się, że zapis do PDFów historii jest już z 2 lata.

    http://matipl.pl/2008/07/10/mbank-zmiany-w-systemie-
    transakcyjnym/

    "...ważną informacją jest możliwość eksportowania historii operacji na
    rachunku. I do tego aż w 3 formatach: PDF, CSV oraz HTML."

    Czyli 9 miesięcy, więc kilka miesięcy :)

    > A po co takie coś?

    Żeby udowodnić że zapłaciłeś? Już kilka razy trafiałem na beton
    stwierdzający "bez pieczątki banku nie uznajemy", zaś ostatnio jeden bank po
    dostarczeniu mbankowego "dowodu" przelewu podatku zażądał, bym się udał do
    nich do oddziału i przy dyrektorze oddziału dokonał tego wydruku - wtedy go
    uznają...

    > Zresztą, jakiś bank to ma?

    Nie ma, a przydałoby sie.

    > Dalej nie moja półka :D Jestem prostym instruktorem, a rodzinny dom
    > opuszczam na wakacje ino.

    Jak instruktorem, to możesz zostać zaproszony na przeprowadzenie szkolenia
    np. w jakimś sheratonie w Sztokholmie. No i weź tu zapłać jak nie masz karty
    kredytowej ;)

    Kredytówki po prostu ułatwiają życie, pozwalając człowiekowi na to by się
    nie przejmował finansami.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944