  • Data: 2009-07-21 22:16:13
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 23:37:55 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 23:02
    > (autor Jacek Osiecki

    > E? Jak masz przelew przyszły to nie znikają. Nieraz nadawalem przelewy
    > przyszłe mając 0zł na koncie. Znikające pieniądze to są blokady z karty,
    > też widoczne na osobnym zestawieniu.

    Teraz nie pomnę kiedy dokładnie się to dzieje - nie wiem czy przypadkiem nie
    wtedy, gdy wykonasz zwykły przelew wewnętrzny do mBanku w sobotę.... Jak
    będę miał czas to sprawdzę.

    [...]
    transakcyjnym/
    [...]
    > jakie 9? Mamy już prawie sierpień 2009, więc 13 miesięcy.

    Jakoś mi się na oczy rzuciło ;) i uznałem że to październik 2008.

    > No to niech zajrzy na swoje konto. To jest dopiero ostatecznym dowodem.

    Przeczytaj podany przeze mnie przykład.

    > A przesłany link uznają?

    Link do strony _banku_ - chyba bank uznają już za wiarygodny?

    > No i co z autoryzacją? Chcesz tak przelewy nagle wszystkim dowolnie
    > udostępnić?

    Wszystkim którzy znają linka - link wygenerowany jednorazowo, z dodatkowym
    hashem md5 by nie można było sobie strzelać na ślepo.

    > No i słusznie. Bo te wszystkie potwierdzenia są warte tyle, co twoje słowo
    > jedynie. Liczy się wpływ realny na moje konto.

    Przeczytaj uważnie: bank prosił o udowodnienie że zapłaciłem podatek (jako
    uwiarygodnienie mojego PITa).

    > Mam ci wygenerować wydruk mbankowy, że zapłaciłem 1mln na Twoje konto?
    > Chwila zabawy i jest. Teraz nieco trudniej, bo zlikwidowali warstwę HTML
    > i od razu leci PDF. Ale też się da.

    I właśnie dlatego przydałby się taki 'elektroniczny dowód', o którym piszę.

    > Nie mam uprawnień na niepolskę. Poza tym, nie rupaj se jajec...

    Zawsze może Ci się trafić jakaś wielka fucha ;)

    > Możliwe. Ja zupełnie tego nie czuję. Raczej mi się kojarzą z Bundym czy
    > Adrianem Molem.

    Mi się ani trochę nie kojarzą z jednym czy drugim... właściwie dlaczego
    miałyby się kojarzyć? :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944